KlantenBinden.nl

Veranderende verwachting van klant

Ondernemingen die het lukt zich in voldoende mate aan te passen hebben van de concurrent maar weinig last. Concurrerend blijven vraagt in de regel om een organisatie die in staat is zich aan te passen aan de veranderende verwachtingen van de klanten. Betrouwbaar inzicht in wat er leeft is hierbij cruciaal. Overigens net als de daadkracht om ook écht iets te doen met het genoemde inzicht.

In 1 avond of 1 dag leer ik je hoe je nieuwe klanten behoudt, bestaande klanten laat terugkomen en je je onderscheidt van je concurrentie.

In deze tijd van e-commerce is de behoefte aan persoonlijk en klantgericht handelen nog nooit zo belangrijk geweest. Wees eerlijk, jij gaat toch ook terug naar die aardige opticien die jou toen zo fijn geholpen heeft en met jou meedacht? The Next Level, daar draait het om. Creeer een sfeer waarbij klanten blijven terugkomen en het eigenlijk heel normaal wordt dat iedere klant gastvrij en klantgericht ontvangen wordt en als terugkerende klant weer naar buiten gaat. (waarbij jij natuurlijk de deur nog open houdt!)

Voor meer informatie email naar info@klantenbinden.nl

Website: http://www.klantenbinden.nl

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!